voor ZZP-ers en het MKB
Ondersteuning bij uw financiële administratie en uw belasting aangifte.
Administratie en advies
voor ZZP-ers en het MKB
Ondersteuning bij uw financiële administratie en uw belasting aangifte.
Administratie en advies
voor ZZP-ers en het MKB
Ondersteuning bij uw financiële administratie en uw belasting aangifte.
Administratie
en advies
voor ZZP-ers en het MKB
Ondersteuning bij uw financiële administratie en uw belasting aangifte.
Doe waar je goed in bent
De zzp-er en mkb-er kennen wij als ondernemers die bevlogen met hun onderneming bezig zijn. Het bijhouden van de financiële administratie is voor veel ondernemers een vervelend karwei en blijft daardoor vaak te lang liggen. Wij kunnen u daarom helpen met het overnemen van die activiteiten. U levert ons alleen de informatie aan en wij zullen dit op inzichtelijke wijze voor u verwerken en op basis hiervan ook de aangifte btw en inkomstenbelasting voor u verzorgen. Daarnaast kunnen wij in de gaten houden of u geconfronteerd wordt met veranderingen in de belastingwetgeving waar wij u dan tijdig op kunnen attenderen.
Rijnsburger Administratie & Advies ontzorgt
Het is onze visie dat het elektronisch uitwisselen van gegevens het inzicht verbetert en de werkzaamheden versnelt. Wij willen geen vragen over een factuur, maar wij willen de facturen altijd kunnen inzien. Op die manier kunnen wij ook de kwaliteit van facturen bepalen en u bij onvolkomenheden tijdig waarschuwen. U heeft daarnaast altijd inzicht in de boekhouding zodat u minder vragen hoeft te stellen.
Wij maken daarom gebruik van het boekhoudpakket Asperion omdat dat door de belastingdienst is goedgekeurd, het voor een lage vaste maandprijs (€12,50 excl btw) alle noodzakelijke producten levert (factureren, bankkoppeling, app om bonnen in te sturen, OCR functionaliteit) en het u en ons inzicht geeft in uw administratie.
Samenwerking op maat
Om de ondernemer te ontlasten kunnen wij op eenvoudige wijze de financiële administratie van een ondernemer overnemen. Door goed overleg komen wij gezamenlijk tot een goed samenwerkingsmodel. Helaas is het niet mogelijk om alles van u over te nemen. U zal de door u ontvangen facturen moeten betalen en aan Rijnsburger Administratie & Advies beschikbaar moeten stellen. Ook zal u zelf facturen moeten versturen. Maar deze werkzaamheden maken wij wel zo gemakkelijk mogelijk.
Wij werken met het boekhoudpakket Asperion. Middels een Asperion app of middels e-mail kunnen de door u ontvangen facturen eenvoudig naar de administratie in de cloud worden gestuurd. U kunt deze facturen dan vervolgens zelf verwerken met OCR maar u kunt dat ook aan ons uitbesteden. Wij kunnen in ieder geval altijd meekijken en ten tijde van de btw aangifte wordt alles even doorgenomen. Met het boekhoudpakket Asperion kunt u ook op eenvoudige wijze facturen versturen die dan ook gelijk in de boekhouding worden verwerkt. Ook hebt u zelf altijd toegang tot de actuele gegevens in uw boekhouding. Door een continue samenwerking is Rijnsburger Administratie & Advies altijd op de hoogte van hetgeen u doet, en kan er tijdig geattendeerd worden op eventuele fiscale mogelijkheden of complicaties. Ook kan hierdoor op vlotte wijze het jaarresultaat worden opgesteld en kan de aangifte inkomstenbelasting voor u worden gedaan.
Kosten
De kosten voor asperion bedragen 12,50 per maand (excl btw). Verder wordt op basis van een uurtarief gewerkt. Omdat de klanten op zeer verschillende wijze hun gegevens aanleveren, is niet in te schatten hoeveel uren er nodig zijn. Maar de ervaring leert dat een goede aanlevering de werkzaamheden tot 10-15 uur per jaar beperkt blijven (incl. belasting aangifte).
Weten wat we voor u kunnen doen?
Stel uw vraag en we denken graag met u mee!